Kunt u uw bestelling annuleren?

Uw producten worden binnen 48 uur door ons besteld en daarna geheel automatisch vervaardigd. We kunnen, nadat uw bestelling door ons geplaatst is, niet meer in het geautomatiseerde proces ingrijpen. Hierdoor kan uw bestelling na 48 uur helaas niet meer veranderd of geannuleerd worden, op grond van het feit dat de producten speciaal naar uw specificaties gemaakt worden.

(Meer informatie over herroepingsrecht vindt u bij artikel 10.7 bij onze algemene voorwaarden.)
 

Wat doet u indien uw bestelling beschadigd aankomt?


Om uw klacht te kunnen onderzoeken en te behandelen, verzoeken wij u vriendelijk om de beschadiging te fotograferen en ons deze foto's per e-mail toe te sturen via klachten@fjooto.nl.

Stuur ons a.u.b. ook een foto van de verpakking, deze gebruiken wij om de schade intern met de transporteur bespreken en eventuele kosten te verrekenen.

Voorlopig is het niet noodzakelijk om de beschadigde zending terug te sturen omdat daardoor alleen maar overbodige verzendkosten zouden kunnen ontstaan.
 

Wat doet u als de levering niet met uw bestelling correspondeert?

Indien de levering niet met de bestelling correspondeert, controleer dan a.u.b. eerst de rekening. Indien de bestelling niet met de bestelgegevens op de pakbon correspondeert, neem dan contact op met ons via klachten@fjooto.nl.


Wij verzoeken u in uw e-mail de gestempelde nummers van de verpakker op de afleverbon, het adreslabel (bijv. verpakkernummer op het adreslabel '023' en verpakkernummer '321' op de afleverbon) en de barcodes op de producten te vermelden. De barcode vindt u bijvoorbeeld op de achterkant van een canvas.

 

U bent met de kwaliteit van de levering niet tevreden.

Hoge kwaliteit en tevredenheid zijn belangrijk voor ons!

Echter op grond van het feit dat de producten speciaal naar uw specificaties gemaakt worden, kan er in het productieproces altijd iets misgaan. Alleen dan is er een mogelijkheid tot retournering van het aankoopbedrag.

Indien een levering u redenen tot klachten geeft, verzoeken wij  u vriendelijk ons zo snel mogelijk in te lichten en de foto's van het product bij uw e-mail aan klachten@fjooto.nl toe te voegen.

 

Download retourformulier

Nierdonatie bij leven

In december 2016 heb ik 1 van mijn nieren mogen doneren, ben je hier ook mee bezig en op zoek naar een ervaringsverhaal?

Kijk dan op: www.johnouwens.123website.nl

 

 

© 2016 - 2020 FJOOTO.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel